Модификации для серий игр S.T.A.L.K.E.R
Меню сайта
Мини-чат
Календарь
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Наш опрос
Купите ли вы лицензионный диск со STALKER 2
Всего ответов: 4450
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Главная » 2012 » Март » 28 » Очередные событиях вокруг закрытия компании GSC Game World
20:35
Очередные событиях вокруг закрытия компании GSC Game World
Если встретились с трудностью языкового барьера, то читать в конце.

Чекаєш S.T.A.L.K.E.R. 2, але не можеш вслідкувати за ходом останніх новин? Не знаєш, яким чуткам можна вірити, але сподіваєшся на краще? І взагалі, ти в курсі, що GSC - закрились, а доля Сталкера так і невідома?

PlayUA підготував для тебе ексклюзивне інтерв'ю, яке проллє дещицю світла і ясності на останні події пов'язані з вітчизняною компанією та її проектом. Посилання на російськомовну версію інтерв'ю: Интервью

Ми поспілкувалися з головним аміністратором порталу GSC-fan Андріяшем Козловськомим, який близько знайомий з деякими подробицями розробки S.T.A.L.K.E.R. 2 та з самими працівниками GSC. Він погодився відповісти на деякі питання, які допоможуть правильно орієнтуватися серед численних чуток навколо проекту та компанії.

Загалом, це непланове інтерв'ю, яке несе напівофіційних характер. Тож воно буде виглядати у формі діалогу.

(Питання): Готовий розвіяти декілька міфів навколо Сталкера 2?

(Відповідь): Давай спробуємо :) Відповім на питання по мірі можливостей.

(П): То що ж, GSC остаточно закрилась?

(В) :Сергій Григорович більше не продюсуватиме проект. Якщо команда знайде фінансування - то гра побачить світ. Однак маю сумніви, що команда розробників і надалі матиме назву GSC Game World. :)

(П): Себто інвесторів так і не знайшли?

(В):Наразі, розробники офіційно так і не заявили, чи знайшли вони інвестора. Та разом з тим, у мережі з’являються різноманітні чутки. І якщо вірити їм - привід для радощів у фанів таки є. :)

(П): Якого роду чутки?

(В): Різне. Варто лише відвідати великі сталкерські портали і дивом дивуєшся - яка багата у людей фантазія... :) Однак, найголовніша новина, що з’явилась в мережі – ніби-то інвестора знайдено і команда працює над проектом. Офіційно така інформація досі не була ні підтверджена, ні спростована.

(П): Можна зробити висновок що колишні розробники продовжують роботу над S.T.A.L.K.E.R. 2 і чекають інвестицій?

(В): Коли я востаннє спілкувався з розробниками, вони старались продовжувати роботу. Трудились на ентузіазмі. На той час ситуація з інвестором була в підвішеному стані, наскільки я зрозумів. Але разом з тим, команда просила фанатів не падати духом і вірити в краще.

(П): Чому вони узагалі досі мовчать? Обіцяли ще на початку лютого зробити офіційну заяву!

(В): Право оприлюднювати офіційні заяви має лише PR-відділ компанії. Наскільки мені відомо – вони таких заяв не робили.

(П): Тоді звідки з’явилось повідомлення на офіційній сторінці у Фейсбук?

(В): Завдяки раніше згадуваному товаришеві з далеких берегів Африканського континенту. :) Річ у тім, що Твітер компанії та групу Offical S.T.A.L.K.E.R. на Фейсбукові не ведуть в PR-відділенні компанії. Цим займається хлопець з Південної Африки. Його звуть Джо Маллін. Він спілкується з західними фанами. І полюбляє робити гучні заяви. :)

(П): Розкажи нам про того не уповноваженого хлопця із ПАР.

(В): Ми практично не спілкуємося. Востаннє контактували на початку 2011 року - домовились провести спільну акцію на GSC-Fan.Com і в групі S.T.A.L.K.E.R. Фейсбук: - "Сталкери всіх країн, об’єднуйтесь! " (детальніше про це тут: http://soc.stalker-game.ru/ ), але з об’єктивних причин дану акцію завершити не вдалося.

(П): Себто він узагалі – постороння людина? Але як же він потрапив на посаду до розробників?

(В): Можу висловити лише власні припущення. В компанії всього два піарника і їм фізично важко охопити увесь фронт робіт. Тому хлопці з PR-відділу довіряють роботу по спілкуванню з ком’юніті - активним фанам. Свого роду ком’юніті-менеджери. :) Ось Джо і займається зв’язками з англомовною спільнотою.

(П): Чому ж тоді таку дезінформацію пропускають GSC та PR-відділ?

(В): Здається мені, що у піарників компанії і без Джо вистачає роботи - потрібно шукати інвестора та рятувати проект.

(П): Отже Твітеру та Фейсбукові довіри немає?

(В): В першу чергу потрібно слідкувати за новинами на офіційному сайті компанії - gsc-game.ru. На фан-сайті компании GSC-Fan.Com неперевірена інформація теж не з’являється. Ну і напевне що, найшвидше офіційну інформацію ми отримаємо не з англомовних джерел. Хоча б тому, що живемо з вами в СНД, і студія знаходиться також в СНД. :)

(П): Сайт gsc-game.ru не надто пунктуальний в сенсі новин. А зараз – узагалі мовчить.

(В): Та тому що офіційних новин наразі немає. Щойно з’явиться достовірна інформація – її буде розміщено на офіційному сайті. Поки що ж усіх небайдужих до майбутнього нового проекту та раніше випущених ігор серії S.T.A.L.K.E.R. - чекаємо на нашому фан-сайті.

(П): Чи можемо ми стверджувати, що Григоровичу просто набридло займатися іграми? Як істинний підприємець – досяг своєї цілі і ... все? Він точно не збирається повертатись в індустрію?

(В): Я не можу залізти в голову до Сергія Григоровича. :) Не уявляю що сподвигло його на такий крок. При особистому спілкуванні він здався мені розумним чоловіком. Скоріш за все, мали місце якісь вагомі причини.

(П): Але це точно не "проблеми з владними структурами"?

(В): Чуток в мережі багато. Але ніхто нічого не може сказати напевно. Мені здається, офіційні пояснення в будь-якому випадку з’являться ближчим часом. Занадто непевна ситуація виникла щоб можна було просто замовчувати її. Однак я не впевнений що подібна інформація буде надана саме Григоровичем.

(П): Що тобі відомо про інших членів команди? Їх реакція на заяву?

(В): Я спілкувався з розробниками того злощасного дня. Вони самі перебували в стані шоку. Не очікували такого розвитку подій. За дивним збігом обставин, того дня повинна була відбутись презентація повного сценарію команді. В результаті, головною темою зібрання він так і не став.

(П): Тобто того дня вони повинні були вирішити подальшу долю гри? Розглянути концепцію в цілому і рухатись далі?

(В): Подальшу долю проекту і самої компанії, вирішив її генеральний директор. Якби у нього не виникла потреба в закритті компанії – то,звісно, ж розробка продовжувалася б.

(П): Ти знайомий з Яворським?

(В): Так, я досить добре знайомий з Олегом Яворським.

(П): Це означає що у тебе була можливість про щось його запитувати?

(В): Ми підтримуємо зв’язок, запитую про роботу команди регулярно, але Олег ще той партизан в спілкуванні по телефону та SMS. :) Потрібно їхати до Києва та на місці про все довідуватись. На жаль, в найближчі місяці такої можливості не передбачено.

Востаннє я відвідував офіс розробників у травні 2011 року. З того моменту пройшло досить багато часу. Пам’ятаю, дуже зрадів коли Сергій Григорович сказав, що до роботи над проектом буде залучений Олексій Ситьянов. Адже Олексій один з батьків-засновників оригінального S.T.A.L.K.E.R. За чутками, Олексій продуктивно попрацював над новим проектом , тож гра повинна була вийти "на ура"! :)

(П): Давай перейдемо до побудови теорій: як думаєш, коли все-таки вийде Сталкер 2?

(В): Цікаве питання! Очевидно, що терміни суттєво змістилися і у 2012 році, як обіцяли розробники, проект ми не побачимо. Слід дочекатись офіційної інформації стосовно інвестора, тоді вже можна буде роздумувати про дату.

(П): І все ж, якщо ворожити на кавовій гущі, то це буде навесні, літом, осінню?

(В): Сподіваюсь порадувати себе до грудня 2013 року. :-Р А якщо серйозно – гадати на кавовій гущі – справа невдячна. ;)

(П): Кого б тобі хотілось бачити у ролі видавця гри?

(В): Для мене найважливіше щоб йому було що видавати! :) А хто видаватиме–питання другорядне. Побажання до видавця у мене лише одне. Поверніть колекційне видання,ю якого не було у«Покликові Прип’яті». :) Вважаю, що у S.T.A.L.K.E.R. 2 обов’язково повинне бути колекційне видання. Проект все-таки планується серйозний.

(П): Фанати надавали насправді багато ідей відносно Сталкера 2. Як гадаєш, розробці не могла зашкодити реалізація котроїсь із них?

(В): Не думаю. Все-таки роботою над проектом займаються досвідчені люди, що знають свою справу. Якби з самого початку було зрозуміло, що ту чи іншу ідею реалізувати складно чи неможливо - її просто не брали б у розробку.

(П): Що там з книжковою серією?

(В): Вона заморожена. Чи виходитимуть нові книги серії S.T.A.L.K.E.R. наразі невідомо. Чекаємо новин.

(П): Stalker-shop працює? Після закриття компанії у ньому з’явилось кільки нових товарів, що б це могло означати?

(В): Так,  продовжує свою роботу навіть у ці непевні часи. В наявності товар, котрий поступив на склади ще до тієї нещасливої дати. Його необхідно продати. Чи будуть нові поставки товарів – поки невідомо. Все залежить від бажання та можливостей майбутнього інвестора. Особисто мені ідея сталкерського одягу здається цікавою. Навіть не зважаючи на її не найнижчу вартість. :)

(П): Stalker-fest, real-player, все це відмінено до «відродження» компанії?

(В): Наскільки мені відомо, розробники планували провести Stalker-fest ближче к релізу S.T.A.L.K.E.R. 2. Real-player проводиться в теплу пору року. До літа часу ще досить, поживемо - побачимо. :) Зрештою, якщо у фанів буде бажання - ніщо не завадить їм провести Real-player своїми силами. До речі, на GSC-Fan.Com незабаром плануємо розмістити інтерв’ю з одним із організаторів Real-player. Слідкуйте за новинами на сайті. :)

(П): Суто сталкерське запитання. Ти бував у Прип’яті?

(В): Так, я відвідував Чорнобильську Зону Відчуження ранньою осінню 2010 року. Детальніше про поїздку написано тут: GSC-Fan.Com в Чернобыле

• (П): Нагадай зі скількох років туди дозволяють їздити? Які документи потрібно мати з собою іскільки часу можна знаходитися там?

• (В): В той час коли я відвідував ЧЗВ, туди допускались особи від 18 років.З документів необхідний тільки паспорт громадянина своєї країни. Заявку оформляли на Pripyat.com. Ціна поїздки на той час складала близько 100$. Ми їздили Зоною увесь день.

В сети появилось интервью (на украинском языке) с администратором портала GSC-fan Андрияшем Козловским, в котором он рассказал о событиях вокруг закрытия компании GSC Game World и судьбе проекта S.T.A.L.K.E.R. 2.
Коротко основное:
1. Сергей Григорович не будет продюсировать S.T.A.L.K.E.R. 2.
2. Команда сохранила основной состав и работает над проектом.
3. По всей видимости инвестор уже найден, но официальных заявлений еще нет.
4. Команда разработчиков скорей всего сменит название и не будет называться GSC Game World.
5. Твиттер и группа S.T.A.L.K.E.R. 2 на Фейсбуке не являются официальными представителями PR-отдела и их заявлениям не стоит доверять полностью.
6. Говорить о дате релиза сиквела слишком рано, тк точно неизвестно будет ли продолжена и завершена его разработка
Просмотров: 1356 | Добавил: ZARK | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа



СТАЛКЕР!
Я всегда рад видеть
еще одну живую душу!
Но я незнаю кто ты?
Регистрация
Вход!

---


English version


Список Сталкеров
Поиск
Последние файлы
Друзья
Все баннеры
Баннерообмен
Наш Банер
Мы будем очень благодарны
если вы разместите нашу
кнопку у себя на сайте!

S.T.A.L.K.E.R-modi




Авторское право на игру и использованные в ней материалы принадлежат GSC Game World. Любое использование материалов сайта возможно только с разрешения администрации. Powered by Ssnork © (2010-2020).